Pages

18.1.11

Why i choose to be single

Numerous people ask me..why?? why single????

ini sebab2 nya..

  • Aku tak suka dipergunakan- Kalu first time korang jumpa aku korang rasa aku ensem..tapi lama2 muka aku akan menjadi membosankan dan semakin tak ensem..jadi aku taknak korang bosan kemudian hari bila kapel dan aku DAN MINTAK PUTUS..kalu serius korang nk kapel ngan aku,jngan la tngok muka aku tapi pilih la sebab keikhlasan hati..
  • Aku is Aku...aku suka bebas..dan aku taknak kebebasan style aku ni menjengkelkan gf aku..seriusly,kalu aku suka joget dangdut depan perhimpunan,mesti takde orang nak kan?
  • Aku repeat lagi skali..muka aku ni tak berkekalan..percaya la..mesti suatu hari nanti kalu korang jumpe mamat lagi ensem ataupun muka aku semakin udus..korang akan hilang perasaan terhadap aku..maybe bende ni dah pun terjadi SEKARANG...

so aku dah jelaskan? korang paham? jangan kata aku jual mahal plak!

No comments: