Pages

14.1.11

Ahh a day of rest

Ha...for starting,aku lupa bangun subuh. (yes,ciri anak2 soleh)..bukan salah aku,jam aku tu tetiba abis bateri...huhu...tapi kalu kt akhirat nak guna ayat tu memang tak diterima kot? Anyway,harini hari cuti tetapi aku tetap ade kerje.. *what?* membersihkan bilik air bilikku yang sudah berkarah...Tadi sebelum solat zohor aku simbah bilik air aku tu dengan clorox,supaya nanti aku basuh senang,tak payah sental sental kuat kuat....Tapi part yng paling tak suka adalah membersihkan

JAMBAN

Memang benci gila...bila aku menenung bende tu..this came to my mind

*Im about to wash the seat i use to sit to...Oh crap i cant think anymore*


So there i go washing the toilet...pfft..kalu tk bersihkan bila lagi? aku kan pembersih (chewwah)

ps: Ill do anything for money

ps2: Tabik lah bibik anda..anda tak pernah merasa kerja dorang..macam aku ni takde bibik so aku buat sendiri semuanya.. so nasihat aku sayangilah bibik bibik anda (bagi yang ada) selagi mereka masih hidup..anda mampu mengubahnye (ape ayat aku ni??)..Eyh bukan bibik sahaje..Ibu,Mak,Mama,Mami,Mummy,Bonda,Ibunda,Umi anda juga..die lagi banyak kerja dari bibik..hargai die number 1,bibik number 2...K?

chalobetey

No comments: