Pages

14.1.11

update on roadrun

Pheww dah lama tk update..ade sebab..i've been busy on my "RoadRun (merentas desa)' training.. Im proud of myself this year..dulu aku seorang budak yang *lembek..*tak cergas..*blurr tapi sekarang WOW...aku berubah gile..and guess what? aku dapat nombor 22 dalam rumah sukan aku! (taklah membangakan,tapi maksud aku sini memang aku berubah la kan daripada asyik last jek dulu)..nombor yang aku dapat ni adalah kedudukan aku mase roadrun round 2..


Yes banyak gile problem aku mase merentas desa..First skali tali kasut aku tercabut..Second,kaki aku sangat sakit dan "sengal" sebab aku terlalu push sangat mase round 1.
So aku rase kalu masalah tu semua takde..gerenti aku dapat nombor bawah 20 (layak ke pusingan akhir)..eh btw ade lagi satu masalah..ranking aku kalu ikutkan MEMANG sepatutnya bawah 20..tpi mase aku dah smpai skolah..aku tercari2 mana register nama rumah kuning..and guest what? depan pintu masuk rupenye..aku nampak beberape orang yang aku dah pintas sebelum ni dah daftar name (rase nak bunuh je semua orang tu)..dorang sepatutnye tulis la besar2 INI TEMPAT DAFTAR RUMAH KUNING..pfft..aku harap adela yang tk dapat join roadrun pusingan akhir supaya aku boleh ganti tempat dorang..im in a very high sport spirit now..
ps3: Aku semakin hitam dan hitam..one day ill be a negro