Pages

6.1.11

Falsampah..

Ramai orang suka mengumpul kata2 hikmah..hikmah sangat ker?? aku malas nak tulis panjang2 so aku SeteretForwed (straightforward) kepada tujuan aku tulis post ni...Mostly kata2 hikmah ni tk real...cube try tngok yang ni

-Live as if you were to die tommorow,Learn as if you'll live forever-Mahatma Gandhi

My POV: Mahatma sendiri kene bunuh ngan kaum die...ahaha.. die suruh orang belajar tapi kalu bace sejarah die,die takde tahap pengajian tinggi pun...beritahu aku die masuk universiti mane..Lim Kok Wing? Cambridge? UPSR PON TAKDE A

-One small step for a man,One giant leap for a mankind-Neil Armstrong

My POV: pernah tak dengar citer "The moon landing is a scam" ?...tajuk ni dah menjawab segalanya..malas ku mau cerita panjang..kalu yang tak tahu tu..korang kene improve lam ilmu Konspirasi

-Float like a butterfly,Sting like a bee-Muhammad Ali

My POV: Aku kene support die sebab die islam..tapi dia kan wrestler...so ape yang die maksudkan dengan float like a butterfly? maybe die maksudkan lincah kot..tapi sting like a bee?? untuk fakta peribadi anda: lebah mati selepas kehilangan penyengat nya selepas menyengat orang...Muhammad Ali,ape maksud kau tu? ku tak mengerti..

More to come..

No comments: