Pages

19.1.11

Koko krunch kurikulum


This morning i got a very worrying paper..Ianya bertajuk " ...." sebab ia tk der tajuk (pfft..)
Sebenarnya kertas tu adelah borang unit beruniform,kelab persatuan dan sukan bagi tahun 2011..
Wow..aku sangat pening untuk memilih..tapi bila aku tengok unit beruniform tentera udara ada..aku pun pikir
  • Ayah aku bekas airforce...
  • Tentera udara is part of the millitary services..
  • Aku ada lebeh kurang 6 ahli keluarga yang join arm forces.. atuk kepada nenek aku jek sorang polis
  • Aku memang minat millitary services..its my strivation to get to RMC (royal millitary college) in my form 4.. (pray for my sucess in PMR)..
  • Uniform tentera udara memang smard..

Turns out rupanya kadet tentera udara Subest masih belum menetapkan uniform lengkap lagi,dan KTU ( kadet tentera udara) ni tak buat aktiviti ape2 pon..Lawatan ke kem tentera udara? NONE..

so i messed up my first choice

Wait i have my second choice- Kadet Polis

kadet polis masa kat sekolah lama aku ada pertandingan menembak..pertandingan ni la yang aku impikan sangat2 selama ini..imagine yourself shooting a real M16 rifle dengan PELURU HIDUP...OH DREAMS DO COME TRUE!!!

no.....

Ariff Danial kata : Pertandingan Menembak memang tak wujud..WTF??? tak wujud ???

Whats wrong with this school!!! ARRRGHHH... pastu aku story la pasal ni kat my ma and pa..dorang kata.. Mungkin sebab tu sekolah baru kot..lama2 okay la.. ( Subest is est 2009?)

My third choice? Kadet Jabatan Pertahanan Awam..tolong jangan mulakan bab ni...dah malas la nak citer pasal pilihan aku yang semuanya Messed Up ni..Last choice aku aku pilih PBSM jugak..Well i have a great record in PBSM..aku AJK form 1 PBSM,pengerusi PBSM sekolah rendah and such..

I wonder..kenapa aku tak ambik unit beruniform Silat,Karate,Taekwondo.. (jangan ingat aku tipu..ini memang betol2 ada kat Subest)...

Untuk kelab persatuan aku ambik Multimedia & Sidang Ridaksi..walaupon aku tak tahu apa maksud ridaksi..perkataan Multimedia tu dah buat aku ghairah dah..

Sukan & permainan? Total messed up... Ariff kata dia nak masuk Ping Pong..so aku pon rasa "ambik je la ping pong"..and guess what? Tadi Ariff cakap kat aku dia masuk Sofball..WTF???

AKU HARAP PILIHAN KEDUA AKU YANG DITERIMA-BOLA KERANJANG..

so aku tak tahu nak tulis apa lagi..

ps:senang citer..semuanya messed up,...urgghh

No comments: