Pages

6.1.11

Tag....grr

Today..aku nk cakap pasal Tag..pfff... benci aku bendalah ni... Kan sengal bendalah tk bawak faedah bende ni sumer...ni la antara tag yang aku slalu terima...... PICTURE TAG...meluat aku,...tapi ade satu je yang aku suke pasal "tagging" neh..aku boleh tahu ape pendapat orang tentang diri aku..

WTF????

Asal tag nama aku kat FB (Fail Bodo:fesbuk) mesti dapat : Artist, Comedian , Jokester , Joker, Cartoonist..

Sheet.. bende tu nacan bukan bende yang same jek semuanya....

Hari tu bro pemilik blog agak "paymes" (tangan tangan gatel) ade cakap aku tk pernah balas tag die

jom kita ke dialog ibu dan anak di "iklan ubat batuk"

Kisah anak diberi TAG cabut lari....

Ibu:OOooooiiiii!!!!

TAG blogger berbentuk tulisan Ibu beri... Anak balas TAG blogger yang diberi..

Bukan main merapu lagi aku...

Okey tag blog berbentuk tulisan ni (TBBT) akan dijawab oleh jari jemari aku dan diproses dalam AtasPeha aku ni (LapTop)..

P/S: kepade bro qamas,Nah dah balas dah...duuuh..LOL


1.apa benda penting dalam hidup korang?

DUIT

2.benda terakhir korang beli guna duit sendiri?

GRAPHIC T BRANDS OUTLET

3.dimana tempat korang nak melangsungkan perkahwinan dan tema perkahwinan korang nanti?
tempat:

GENTING HIGHLAND

tema:

ROMEO N JULIET/LOVE STORY/MODERN (gile jiwang mamat ni)

korang bercinta sekarang?

TAK....AKU ULANG BALIK SEMULA DALAM BAHASA ORANG ASLI.. "TAK"


5.novel/buku/majalah terakhir korang beli?

DIARY OF A WIMPY KID:THE UGLY TRUTH (buku terbaru siri wimpy kid,aku beli buku ni terus lepas dia keluar,sejak eps 1 lagi..kluar je kat Popular bookstore terus beli,Fanatik buku ni)


6.apakah nama penuh korang?

SAIFUDDIN BIN SAIFUL BAHRI

nama glamer :

DEAN

7.antara mak dengan ayah,yang mana korang lagi mesra?

ANTARA MAK NGAN AYAH ADE ADIK KECIK AKU AYID (ayid tidor kat tengah2 katil kan? adek kecik mesti dok tengah2..i guess) SO AKU RASA AKU LEBIH MESRA DENGAN AYID


8.namakan orang yang betul2 korang nak jumpa dalam hidup?


CHLOE SORE, ADEK ANGKAT AKU YANG PALING AKU SAYANG..MALANGNYE DIA DI SOUTHAMPTON
..
10.dimanakah tempat korang betul2 nak pergi?

SOUTHAMPTON

1.pilih salah satu,peluk atau cium?

KALAU NAK LAGI HEBAT PON,AKU FREE JE..AHAHAHA GURAU JER..

12.beritahu 3 perkara tentang orang yang tag korang?

AKU NAK TULIS SATU JER..: DIA YANG SURUH AKU TULIS POST NI..GRR..

13.3 benda yang korang sayang sangat dalam hidup korang?

TENTULAH 2 PASANG DUMBELL AKU,COMPUTER N LAPTOP AKU,DAN INDOOR DISCO AKU..

14.5 lagu korang suka dan selalu dengar?

FUCK YOU-CEE LO GREEN

KUNGFU FIGHTING-CEE LO GREEN

WE NO SPEAK AMERICANO-YOUDA BE COOL

I DONT WANNA MISS A THING-AEROSMITH

A GROOVY KIND OF LOVE- COLLINS

SEASONS IN THE SUN-CARI SENDIRI

DAN BANYAK LAGI....

15.6 orang blogger kamu nak tag? (1 xpe kan??)

QAMAS

6.cerita sikit tentang blogger pertama korang tag?

DIA CAKAP AKU TAK BALAS TAG DIA,MEMBIKIN HATI PANAS..AHAHAHA GURAU..

SO DAH SIAP DAH TAG NI...TO QAMAS..HA PUAS LA HATI ANDA..HUHUHU

1 comment:

QammazBasir said...

eh, bru terase!! hahaha....