Pages

2.1.11

My first day at school...Wink Wink >:)

For starting,aku kene bangun kol 5:00 pagi sebab van amek aku pkul 6:30 PAGI.. well its okay
At this time my school spirit is at 100% :)... Pastu sampai ke sekolah...aku dalam keadaan kebingungan,tapi my school spirit is still on..Pastu time perhimpunan,boley duduk plak mase ckgu berucap..oh syurga siot..kalu kt terengganu aku dah nak mati otak takde darah pon tk dilayan.. Spirit is still 100%... pastu aku tak tau kelas aku mane..jadi aku duduk je barisan kelas,tak silap aku helium kot.. pastu ade pengawas india ni datang.. dia tanye aku kelas ape
aku cakap tak tahu kelas lagi..baru pindah.. die plak bagi respon cam aku ni budak bodo..die cakap "tak tahu lagi kelas ape? hurm hurm" ngan muke sombong die... yer la..aku respek la sbagai pngawas tapi die pon patutnye tolong menolong la sesame malaysia..kuang2...Pastu bile abis perhimpunan aku pgi kat ckgu nk britahu aku belum ade kelas...die tanye aku aku amik kemahiran KH ape..aku jawab teknikal..pastu die tanye aku peratusan markah aku tahun lepas brape..aku jawab 700 lebey la..tak ingat.. pastu die suruh aku masuk kelas Aluminium.. Ya...alluminium...macam ironman kat atas ni...name je glamour iron man,padahal pakai alluminium gak,jimat kos...tapi takkan nak buh name alluminium man plak kan?hahaha

Balek kepada topik tadi..aku pun mencari2 kelas aku ni sambil ditemani pengetua..gerek siot..rase cam vip lak..ahahah...pastu aku masuk la kelas ni..well aku tk kesah sngat...tpi aku jeles la tngok jiran aku kelas advance dari aku,orang orang yng aku kenal semua pun klas advance dari aku..kuang2...ahaha tk kesah la pasal kelas ni...Ckgu kate maybe aku boley naik kelas sebab UPSR aku 5a..Aku bukan tk suke kelas alluminium tu..tapi semua murid die mostly kaki gaduh...aku takut la..tpi aku buat baik jer...dorang layan aku pon baik2..Okay skang beralih pade waktu rehat...

Yes...reaksi aku melihat kantin yang dah macam pasar minggu penuhnyer....


Ya mostly like this la keadaan kantin tu...penuh gile orang...skolah tu padat kot,patut la susah aku nak masuk skolah tu.. Aku terpakse la mengelak ais batu dan orang lalu lalang kat aku..
Pastu mase balik..pukul 1:05... aku menunggu dan tunggu..nk tahu pukul brape van smpai? 2PM....
grrrrr aku tadi ingat nk btuka jadi Godzilla ke aper..hahahaha...tekanan...
So aku berdoa supaya second day aku ni slamat dan lebey baik... amin..


No comments: