Pages

27.1.11

ROadrun final day..

So bagi tadi tkde pa per sngat berlaku...Memang best..agak best... Well sampai skolah..aku mulakan aktiviti riadah mengaco budak form 1... Ini semua idea Farid Edry.. dia suruh blakon cam Hooker Vietnam lam filem Full Metal Jacket tu...

HAhahahahaha kalu korang tengok memang gila ah... Farid tk syak lagi ada bakat untuk bekerja diblakang jalan haji taib..Huahuahua..Bgi korang yng tak tahu apa sebenarnya kitorang buat...nengok nengok la video ni...




So harini tugas aku sebagai " Penjaga" kepada roadrunners P3 bermula...AGAK marah masa starting sebab ada indians yang cakap aku tipu... diorang sebenarnya yang jaga P3..WTF?
Cikgu Rozhan yang bagi tugas tu Okay,so kalu korang nak ngurat just cakap la aku tak kesah...Ehem ehem...pagi tadi ingat nk try la usha 1-2 dak pompuan yang bawah jagaan aku tu..tapi aku rasa " Buntut,baik aku gi blagak garang..lagi gempak" so aku pun jerit2 la marah orang cam polis trafik tahan mat rempit tak pakai spender...i mean helmet...


Da reason why i ask the girls to RUN...because its frickin tired to wait for the line of P3 to finish and then cycle and then slow down and then brake and then wait the frickin line to finish and then do the same thing all over again... So dats why aku marah2 jek tadi.. (AHHAHAHA)..

Lepas abes Roadrun.. nothing much happen..Well the fact that Cikgu Rozhan layan budak2 sukarelawan cam VIP..memang syiook gila...Kitorang duduk BackStage..ahaha kalu konsert tiket backstage la paling mahal.. Pastu ada la Chinese Chinese yang berlatih untuk persembahan dorang... Bdak2 lelaki seperti Arif Danial,Amir Ukaashah, Anshaari Amran, Afiq Farizul dan beberapa orang lagi asyik cakap pasal "Amoi,AMoi,Amoi"... hahahaha..gile dorang... Aktiviti dorang mase tu Cek tali bra amoi mana yang ternampak,Amoi mana paling cantik dan lain lain yang tak sepatutnya aku tulis di blog UMUM ni... :)... Well Anshaari baik sket la..diam jek.Hahaha.... (alim la sngat..)...
Pastu ariff Danial nak pinja Hoola Hoop sorang amoi tu...tapi dia malu nak mintak..So aku pon
*Whistle* *Wink* and ..............
But still.... Amoi tu lokek@kedekut@bakhil so aku tk berjaya...lagipun bukan aku pon yang naik main bendalah " Cincin besor muat kepala gergasi" tu... Lepas tu the Chinese buat la persembahan dorang...gempak gak dorang...Memang besh gila ah... Lepas abes persembahan aku tak tau nak buat apa so aku,Anshaari,Afiq,Ariff gi la canteen untuk mencari sesuap nasi..Lepas tu syiok la ni kitorang makan FAT CHICKEN RICE (nasi lemak ayam)... Tiba2 Cikgu Rozhan mari dengan jeritan yang menegakkan bulu ketiak sehingga mampu menyanyikan lagu Negaraku..
Aku bukan main terkejut tahap KLCC tingkat 42 terus la tercekik ayam sambil memuatkan pipiku yang montel ini dengan nasi lemak..muka dah macam beruk dah...

Tapi lepas cikgu Rozhan tngok bdak2 Sukarelawan ada situ..dia macam Ignore jek..lepas tu dia cakap.." Makanla,takpe..habiskan dulu.. Nanti cepat gi tapak perhimpunan"...Ayat dia perghh... macam nak diulang2 jek... Tapi bila tengok dia serbu kantin tu..Aku tetibe teringat macamana kalu orang kene serbu masa bulan Puasa gi makan kat Kedai makan tu..HAahahahah memang sama 100%..


Okay tu je nak cakap..maybe ptang ni aku gi cycle kat area2 skolah so WATCH OUT PEPEL..

anyway... GONG XI FA CHOI...

3 comments:

@fiq farizul said...

best sioottt bace ko nye blogg niii....tpi mne ade aq cek tli bra amoi tuuu tdi....tpi mmg best gileeeee.... :)

Ariff Danial said...

sakai aku x check tali bra bodoh!

Farah Hanum said...

Haha x boleh blah :D