Pages

6.1.11

Bogey Bogey


cute kitten animated gifs

Jangan tanye aku masuk kelas ape... namenye SILICONE (takde name lain ker?) technically,aku rase tu kelas paling bodo lam skolah aku...aku pun tak tahu aku masuk kelas tu cmne..i mean i have a couple of A's..and basically kelas tu sendiri pun murid-murid nye budak yang fail je banyak.. so i dont belong there..GOD PLEASE TELL THE TEACHER I DONT BELONG THERE!!
(bajet la,orang bagi kelas mujur)

...erm BTW aku benci mamat tulisan merah tu <<
dia selalu bantah pendapat aku.. la korang tak tahu lagi? blog ni ade beberapa orang ahli "bots"
la..erm meh aku listkan

1.Chezburger Kitty-kucing comel yang slalu berlegar2 dalam blog ni..dia bertugas membantu orang yang sesat lam blog ni

2.MamatMerah- dia selalu appear dalam bentuk tulisan merah lam post aku..basically tulisan dia menyakit kan jiwa aku..

3.SPARTA- mamat ni adelah "security guard" blog ni,bekerja untuk menendang semua orang yang cube bagi virus ke dalam gaung yang besar...pengkotor blog ni pon akan dikenakan hukuman sama..SPARTAAAA

4.GrannyNona-grannynona ni kalu hal keluarga je baru dia ade dalam post..untuk beri pendapat sebagai seorang nenek..

Ha tu chezburger kitty dah menari2 atas tu..ahahahaha


end..

No comments: