Pages

27.1.11

Six Packku..

Masa PJ haritu..aku pgi tuka baju kat klas..mase tu rehat..tkde dak pompuan..so mase aku nk pakai Uniform tu kawan aku cakap..wooo badan kau "tough" la... ade 6 pack..

seriously aku tk notice pon...sebab takde pasal aku nk tngok perut aku smbil bkak baju..so mase tu aku tngok..aku pun " Ye ker..siket je..tak timbul mana pun".. (ayat blagak tapi nak cover)..


Pastu dia kata kat aku,...aku pun ade gak.. Pastu tunjuk perut dia..HAHAAHAAHAH

BONCET gileerx...hahaahah gelak aku..klakar gila...

bila cakap pasal muscle..tringat mase zaman aku awal2 skolah menengah..lawan badan sapa lagi tough ngan bro Aisar Afiq..ahaha dia memang badan atlit takley buat apa... aku ni kene keras2 kan badan sikit la..ahahaha

2 comments:

Ariff Danial said...

saaakkaai

Fathiha Fuad said...

HAHA , cool , adik aq tergelak gila2 . ( me too )