Pages

22.1.11

Buku

Okey..first of all..aku nk citer yng dulu..DULU...aku fanatik gila buku yang bernama Diary Of A Wimpy Kid nih..Tapi bila dah naik form 2 nih..aku rasa buku ni cam buku ABC yang patut ku
"Magneto" kan kedalam tong sampah Seriously..dude, nama pon Wimpy kid..budak lembab @ bengap @ terbantut dan selain lainnye..
Kalu aku nampak ada budak pegang buku ni (yang dah sekolah menengah) aku akan tengok muka dia macam ni... Bukannya aku benci sangat buku tu..sebenarnya aku benci atas beberapa sebab
  • Semenjak buku ini menjadi filem,penulis buku ni semakin blagak nak Mom Pose
  • Aku adalah dikalangan orang2 pertama yang beli buku ni..mase tu aku darjah 6..so bila aku tngok dah ramai bace buku ni aku rase diri aku tk special..
  • Buku first2 memang bes..tapi bila dah lepas yang episod DOG DAY... macam dog jek buku tu..
  • Buku ni ayah aku cakap memang sesuai la untuk budak Wimpy...

So disebabkan aku rase buku ini semua tak berfaedah..aku berpindah kepada buku yang lebey baik..pilihan terbaek..

THE CHOICE-ISLAM AND CHRISTIANITY by Ahmed Deedat...

GEMPAK GILA BUKU TU!!!!!!!



Itulah bukunya..tngok..DR Rozmey pon pilih buku ni..ahahahha..buku ni memang bes der..
Kalu korang tk nak diri korang tersesat..(for muslim la) buku ni pon banyak membantu aku dalam Comparative Religion Studies yang aku sangat2 nak ambik kalu masuk Universitas nanti..
so akhir kata..
IMMA CHARGIN MALAYSIA!!!!

No comments: