Pages

11.11.10

Wheres Waldo

Okay...hari rabu haritu..aku sngat tertekan di perpustakaan..aku jumpe satu buku Peymes ni

tajuk die?

Wheres WALDO?
Okay..berdasarkan tajuk pon dah tahu..
Misi aku bile bace buku ni adelah? kene mencari mamat berbaju belang2 PUTIH dan Merah
SO
aku kene cari mamat ni..didalam gambar yang penuh dengan manusie dan menatang..
sangat menatang ini permainan..
mase tu
AKU DAH JUMPE DIE!!!!
Semestinye sangat gembire..bile dah jumpe die..pergi la muke surat laen..
Ada pulok yang baru!! kene cari la pulak!!! OMG..LAGI SUSAH!
Last2 aku ketagih maen bende ni...jadi kepada sesiapa yang tk tahu WHERES WALDO tu ape
Gunelah google image..search je..ape gune Mak Zuckerberg wat google image kalu korang malas gune..
eyt? bukan Mak Zukerberg ke yng buat google?? oh yea.. Bapak Zukerberg mungkin... :)
end of story..

No comments: