Pages

11.11.10

Mane semua reader ku...

Kepada peng-folo dean yang tersayang semua..mane kah kamu??

jangan macam ni..jangan rosakkan name baik blogger pertame Sek Keb Kerteh dulu..ingat tak wahai 6c1 skalian? hehehe..

Btw aku MEMANG blogger pertame skolah kebangsaan kerteh..tk caye tnye iylia..die dah tngok profile blogger aku yang lame...

and BY THE JALAN..stop2 lah kate aku jadi blogger lepas diajar oleh cikgu ictl..

aku tahu korang jeles...hehe..tpi itu realiti kehidupan

thanks to Khalisah Hazani..she's the earlier blogger..i started blogging after founding her blog..

Eyt? not really..i start blogging mase darjah 4 la..mase tu baru kluar Berani Jadi Bos di Astro Ceria..ingat tak?? heehehe...

Okay..

last skali aku mau menyatakan skarang ni aku dah tamat pengajian skolah rendah..aku kni berada di alam skolah menengah..

Upsr aku 5A wok!!!

No comments: