Pages

18.11.10

Nenek..nenek..

Urgh...dah smpai kluang....smalam tdor kat BP...rindu ah nenek sarumi ngan tok nordin..erm tapi mkt bp banyak tdo je sbab nak cover 2 hari bturut2 tak tdor tu..haahha...gilo dean..

Aku suke dok BP sebab tok ngan nenek aku belah sane best...sayang gile kt aku..tpi adek aku danny yang hipo kongkrit tu slalu blagak alim sayang dorang padahal lebih sayang belah kluang..
dah la..tanak citer hal private kluarge..

Tadi Nenek De' Nona aku sapukan minyak kapak kat perut aku sebab perot ku kembong setelah bedal 10 batang lomang..ahahaha..tak ley tahan..setahun skali....die pon citer la pasal adek saudare aku..Azim..korang buley tngok gambar die kalu korang cari kat blog Diaryofthefamily.blogspot.com
...mule mule die tanye azim... " Azim nak makan?"...dengan slowly sopan nye azim jawab.. "tak nak nenek.."...nenek aku ketawa kuat2...Nenek aku pun mule citer "Wah wah ko yer..mak usu ko balik bukan maen baek ko yer...takot kan? kalau tak die la orang nye menengking nenek slalu..ahaha..
kalau orang tanye sikit je menengking..haritu mak (pangkat die dengan mak Dean) tanye die "azim tak gi sekolah?" bukan main die tengking..PERGI LA!!!...ahahah..ni mak usu ko balek bukan main takot lagi..sopan jek cakap.." kate nenek aku..

Aku memang gelak2 gile2 ngan keluarga aku sumer..kantoi suda...maklumlah mak aku garang
takot la semua saudare2 aku..huahuahua...

k end of this day..da..

No comments: