Pages

16.11.10

AidiL-ADha

Salam Aidil-Adha semua pembaca DiaryDailyDeen yang dikasihi dan disayangi..jase korang selame ni amat dihargai kerana terus menyokong DDD sehingga bertahan hidup smpai 3 tahun..
Disini saya,Dean atau nama kad
pengenalan saya Saifuddin bin
Saiful Bahri ingin memohon maaf
diatas kekasaran atau ketelanjuran
kata saya yang menggores hati semua..saya juga menggambil kesempatan ini untuk meminta maaf atas kesilapan dan kesalahan saya terhadap semua..baik zahir mahupun batin..Dean menulis ucapan ini pada pukul 4:40 pagi..6:00 pagi nanti Dean akan bertolak ke Batu Pahat Johor..

Pada hari raya korban kedua Dean akan berada di Kluang..Mungkin esok takde update daripada Dean dan Dean akan mengupdate semula pada hari Khamis..

Ingat ni...Dean pesan..jaga diri baek2..
jangan kacau lembu nak korban sebab dorang tengah stress tunggu mati..kalu korang kacau alamatnye korban korang skali la..Cuti sekolah jangan seronok sngat..walau diceruk mana anda berada..teruskan la bersama DiaryDailyDeen..Kirim salam Dean kepada Ibu Bapa dan sanak saudara semua..Sekian dari saya..Dean..penulis dan pemono blog ini..Sayang kamu semua..jaga diri baik2... :').. -dean-

No comments: