Pages

13.11.10

Haagen Daz Haarem Laz


Okay just got back from KL...


Teringat plak nak buat post pasal Haagen daz....

Mase kat 1 utama. Dean gi makan aiskrim ni ngan family..Okay harge teramat mahal dan merugikan..merugikan?? oh tidak same sekali..mase tu Dean beli Ice Treat entah ape name tak ingat..die ade 4 scoop ice cream yng disusun di corner waffle yang berbentuk segi empat berlengkung tu..harge? rm25...buleh baya duit buku teks...

TAPI

All the porblems with the price is gone when i tasted it...Oh delightful..The sweetness of chocolate that contain gelatine stretching for the waffle into my mouth..perghhh...slurpp

Mase nak order tu..ingat nk amik perisa tiramisu.,,skali orang kaunter tu kate tiramisu ni takley,sebab mengandungi alkohol..aku tk kesah la..so aku pilih perisa chocolate,caramel,royal cream ngan strawberry..

Jadi aku makan la..ngan family ku.. 10% ayah dan ibu ku yang makan..20% adekku danny yang makan..70%....aku yang makan..ehehhehe..

Nak dijadikan cerite..aku pun berjalan jalan merewang kedai orang..pilih baju la,pilih awek la(oops)..takde la,gurau hehehe.. pastu aku terpikir pasal tiramisu tadi..kalu die kate yg tu mngandungi alkohol...maknenye kalu non muslim beli mesti die amik pakai scoop die tu kan..pastu scoop tu juge digunakan untuk ambik perisa yang lain kan? tdakkah esen of alkohol tu akan merebak ke semua perisa apabila setiap kali di scoop..

Tapi aku tk kesah la..dah masuk perut dah pon,bukan buleh luarkan balek..

Cume nak cakap pengajaran untuk semua lah..stop2 la pregi haagen daz ni..kalu nak sangat makan ice cream mahal2 gi la Baskin Robin ke..yang kt east coast mall tu..buat mase skarang tkde jumpe lagi yng haram..btw Baskin Robin tu ice cream cotton candy die memang sedap..sluurp...cume harge la.. rm9 satu KON...hehehe

end of story..bye

1 comment:

Anonymous said...

huhu...betol jgk eih....perot punye psl....mkn je lah......