Pages

13.11.10

Muke aku ke tu..

Dean di sini menaip dengah penuh kekusutan kepala brain..

Ducking late la..

Better sleep..

BUT

how can i possibly sleep..when people out there is craving for my UPDATES ..hHAAA???? asking u la Ducking Moron..ahahaha..rileks semua..dean gurau..


Eyt by the way,speaking of craving, i've been craving this Lamb Pie by Secret Recipe..perghh menjilat jari punya Kaw Kaw Cowobunga.. ahaha..tu bahase Italiprans..entah negeri mane..

Ramai Public Punye Person (PPP) kate muke aku seperti lelaki macho dibawah..

1. Eric Delko
2.Ako mustafa
3.Pembaca berita tv3 sorang tu..yang rambut pacak2..

Aku tak kesah la muke aku macam ape..cam Mj ke,cam tembok ke..Korang kesah ape?yang awek lari nye dari aku jugak..

Speaking of AWEK..

Aku ade seorang EX ni...erm..Bukan Ex5...aku tak main motor tu..

Mase tu aku dngan sibodoh-bodoh cecep nyer gi mengaku sesuatu..

Pastu..die plak asik ulang Im not guilty im not guilty im not guilty,,,

Dooooo...susa nye jadi aku..

bukan niat aku nak rujuk penceraian pon..ahaha..tk de pon aku bercerai talak 10..

tpi kan..i think she hates me la..ajak makan mcd pon tk layan..orang ajak makan makan la..adoi..

tapi..kalu die membace post ini..harap die boleh hi-light karangan aku dibawah ni..
Bye..

Hye awak..saye minta maaf bebanyak..say tk salahkan awak atas apew2..saye tahu kite dah lame putus..saye harap awak tk pikir lagi hubungan lame kite tu..saye nak mulekan hidup baru dan mahu melupakan bahawa kite perna kapel..saye harap kite buleh jadi kawan dan awak kene ingat yang kite tk pernah kapel..no no..kite tak pernah kapel okey???-sekian,,dean,,


Korang tercegat ape lagi tngok atas ni ^...blank la..tkde ape2..dah bla bla..

1 comment:

Anonymous said...

erm...no komen.....pjg sgt......