Pages

13.11.10

Si cecep

Aku sayang malaysie sbab 1malaysia..ye la takkan ade 2 plak..em bagus la kaum2 berbilang bangse... ni aku tjumpe gambor mase adek aku baru lahir..oh ya BTW..adek aku nama die Shaheid Iman..tngok..die malay tpi yang dukung die india..kemon,kemon..ahaha..bagus la..1malaysia...tu nampak nenek aku?? tudung ekin warne purple tu..ahaha..sian..cucu sendiri orng laen dukung..memang nk ajak gado la auntie kumasari ni.. (ye ke name die,entah)..
Mesti korang tertanye2,,kalu 1 malaysia..mane cine?? eh ade..lepas beberape minit,nurse cina datang nak cek mak dean..ha..cukup la tu satu malaysia...

Lawa tak portrait ni?? aku lukis sendiri gune tangan dan otak..2 tu sedaura aku..satu tu name die Rafieq Syazwan..yang pegang helmet tu..yang pegang kura2 tu fatehah khamis.carik la kat FB..yang tngah2 tu aku..hehehe..

end..

1 comment:

Anonymous said...

hahaha.....1 malaysia.....

comey gok potret tuwh.....