Pages

13.11.10

Duck you


Okey..
for starting..tajuk tu agak kasar..
What the Duck lah..

Nak cakap ni..ni post patutnye ditulis di blan januari..
Begini..aku sangat tetekang apebile orang menghine aku apebile skolah di SEMEKER...

aku tahu lah skolah tu menjadi ancaman semasa di alam skolah rendah..
tpi dah rezki aku masuk situ..korang kesah ape..Duck off la..tpi kan

Aku dapat Mak lagam sebenornye mase blan 1-3 tak ingat..around that la

Tapi knape aku tk gi?? sbab ayah aku..

YES..

Die tak mahu asrama dkat2..nnti susahkan die nak ambik setiap mnggu..

SMKC? aku dah pas mase blan 12 lagi dah..

tapi aku reject jgak..

SMKRP? yes dats my pilihan muktamad (kate datuk jalaludin hasan)

TAPI?? mase tu ayahku yang baik hati pergi ke pejabat SEMEKer mntak tkar skolah sbab name aku dah didaftarkan disitu..puan noraini bt haji yaacob yang baik hati pula kate kat ayah aku,skolah je la sini..ape salahnye...

Yes..thank you puan hajah noraini...for saying that to my father

ayahku mungkin berase malu ngan pengetua semeker..
jadi die beri aku pilihan...sekolah di SEMEKER dan aku akan dapat sebijik videocam..
sekolah di SMKRP...aku tk dapat ape2...

so i give up coz im a *money eyes*...hahaha...<<<>

1 comment:

Anonymous said...

sape yg ejek mg tu....igt skolah SEMEKER trok sgt ke?????pape pon.....SEMEKER TETAP BOLEH LA!!!