Pages

11.11.10

Up to da date

Lame nye tak mengupdate blog yang usang ni..skarang ni ibarat aku sedang mengemas semula rumah usang ni..

Okay..disini aku nak mencwiter sket..

pasal?

pasal ape?

pasal ape ape je la!

Erm okay macam ni..

1.aku geram dengan kerajaan sebab naikkan cukai perkhidmatan..skarang ni nak gi makan mcd pun susah..icecream sundae 1rm dah ley jadi 2 rm skarang ni..sudal nyer sundae..ahahaha

Okay..

2.Aku sangat gembire tlah kembali berblogging..

3.aku geram dengan facebook kerana telah menjadi "Syaitan" yang telah melalaikan aku dari berblogging..kini aku tahu kenapa aku suda malas berblogging..ingat tk tahun lpas semasa facebook tak facemes (famous) lagi? ahaha..mase tu la aku jadi blog-addicted..

5.Hari2 ku sngat gembira di samping ayid yang tersayang..ayid bukan makwe ku..die adek ku yang palik kecik (baby)

6.Korang mesti tak perasan aku tertinggal number 4 kan???? kan???kan???

7.Korang mesti prgi check ade ke tak number 4 kan?? kan?? kan???

GOTCHA!!! AHAHAHAHAAHAHAA...

ape 2 je la..end for the day..

p/s: really looking forward to have a table talk with bro Bob(syarizan) this very day.sebab skang ni kat Damansara..so dah elok lah bley jumpe die kt kdai mamak.. :) pis pis

No comments: