Pages

10.9.09

tarawih dan kite

aku nk story balek ah ape yang terjadi mase aku pantang takleh nak main komp sebab upsr..1..

aku kene marah ngan seorang uncle kat masjid...wahhahaha but not my fault..camni,mase tu aku duduk tepi die..den mase tu azhan tepi aku ngan aizat..den tibe tibe ade pakcik depan tu die sujud nampak le sepnder die berbekas..aku gelak..azhan perasan dulu den die cubit aku..abesh mase semayang tarawih1..yang kedua aku ajak aizat dok blakang..pastu aizat g blakang aku stay kat saf ngan azhan..azhan ngan aku ketawa..terbawak la sampai rakaat 2..pastu solat 3 aku tak ketawa..azhan je sebab die teringat kisah pok alim (nanti aku story lah pasal die)..den mase solat terakhir iaitu keempat..bunyi mercun bola..tah saper main tah..rase nak bakar je bola diorang..ups..salah..aku terketawa..azhan ketawa over..sampai aizat leh dengar..abesh solat tu pakcik tu pusing den kate..kalau nk ketawa baik semayang belakang kat budak tu..!!! aku tutup muke dan tunding jari kat azhan..ahahah sian..azhan je kene..aku tak kene...aizat lak kata tu balasan kene kan die...harap la pakcik tu bace blog ni and faham aper terjadi mase tuh..

No comments: