Pages

10.9.09

cinta..

benar kah orang kate cinte bawak ke mati?? mungkin benar juge...mungkin..tapi di dunia millineum bagai skarang ni..tak sanggup bertitis darah walau setitik jatuh ke bumi..demi kekasihnyer...kalau lah jadi camni...takkan mungkin jadi begini...

yah..to my lovely crush that i dont know who is she...

is it true people say love at first sign? never happen..never..in this world of technology kalau tak jumpe number phone..jumpe email..baru leh couple..tak de nye datang tibe tibe kata i lurv you..



pentingkah cinte?kalau takde takpe ke? atau hidup merane??

eh nih salah letak..ni name die Cinta Laura..sori sori..
point of this post..kenapa? kenapa tak wujud cinta yang..entah la..
aku duduk diam..tatkala semue bising..
terima la puisi ni...
tatkala semua bising..aku diam..
tatkala semua bercinta..aku duduk,tutup muka...
tatkala cinta bagai aqso dan medina..aku duduk tengok simpson aja...
tatkala semua berpacar..aku duduk luar pagar...
tatkala semua berkomunikasi..aku duduk makan nasi...
tatkala semua bercerai..aku duduk makan petai..
tatkala semua berahsia...aku cium name malaysia..
tatkala semua bergosip..aku duduk betulkan zip..
tatkala semua berkongsi cerita..aku duduk merata rata...
ini lah hidup ku..inilah hidup mereka..
belum sampai waktuku..sudah sampai waktu mereka..
tiada siapa sukakan ku..mereka semua orang suka..
aku insan hina..mereka sedang suka... tamat




No comments: