Pages

10.9.09

fav movie aku and geng....

cerite ni semua memang le fav aku ngan geng aku..sebab ianya teramat lah kelakar..kitorang pun suke berkongsi ceritaa pasal cerita ni..eventhough the story is quite "mencarut" tapi ia tak lebih lebih..cume carut kelakar..hahahaaha Azim Rahman tengok dulu citer ni..die review kat aku..aku tengok..aku kongsi cerita ngan die...
Yang satu ni memang ramai yang tengok..eh tapi tak jugek...aku,azim ngan aizat..3 orang je..alah boleh la tu..kelakar gak..azim suke part spartans tu lawan penguin...

Ha yang ni telah menarik seorang lagi kawan aku untuk tengok filem epic camni..Akmal..die excited gile tengok citer ni..mase tu die kongsi citer ngan azim..pastu aku tanya "disaster movie ke?"..pastu die ingat aku tak tahu citer ni die kate..ko bukan tahu pun..aku gelak besar sebab selalunye aku lah orang pertama tengok filem gini...
k ah.. nak mandi jap..busuk bau airliur basi nih...


No comments: