Pages

11.3.11

Updateor

Lame aku tk update an? an? an?

YES aku pun rindu sesangat ngan blog aku ni..well harini aku akan update..

YES ini mesti hari bahagia dan indah untuk semua orang kan.. at last Dean update gak..
well well nk uat cmner..Duty calls...nak uat videolog ade yng tk stuju..so harini nk citer sal

CHORAL SPEAKING..... (absolutely-not-that-coral-mermaids-wear)..

Yea choral speaking..baru je berlangsung tadi.. and guess what! we got SECOND....
-
-
-
-
-
last

Cool an? okay camnilah..ya i do admit..my team sucks.. :( but my team..GEMPAK!!
Why?
- They'd practise only for 2 and a half day..
-They got the script photostated on wednesday.. which is a day before BEFORE the competition..
-They dont want to quit.. like Farid Edry said " Kita kene tempuh gak bende ni, kita menang sama2,kalah pun mau sama2..tahun ni kita unprepared,tahun depan kita cuba lagi..jangan quit la..kita teruskan je"... yes kata2 yang sangat bersemangat..

okey sebelum kata mengorak langkah,izinkan saya me......

Ape ni dah masuk skrip syarahan plak..

Okey aku nak citer the PROBLEM we had to deal with yang "pretty much" ruin the whole thing..

1. SAMUN.. seorang pelajar yang saaangat BERTANGGUNGJAWAB DAN JUJUR.. telah TIDAK mereka cerita bahawa Dean telah memaksa ahli2 teamnya untuk join team Dean..dia TAK mengadu dekat cikgu, bahawa Dean telah buat announcement suruh semua orang quit team dia dan join team Dean... Now saaaangat Logik kan? kalu bagi t mahkamah dah lama dilempor saja kat lam tong sampah..so Cikgu yang sangat baik hati (kali ni aku tk perli LOL) telah menetapkan syarat berikut- Kalau team dean tak pulangkan ahli team SAMUN.. we're DQ..

2.SAMUN lagi..samun dah buat announcement mengatakan team Dean sudah di disqualified kan.. so SEPARUH ahli Dean nye team teah kluar dan masuk team PENYAMUN tu..dan dorang ade deal ngan TIMUN tu bahawa dorang tkley kluar dah lepas tu.. so... :(

3. SEMUA PASAL SAMUN.. dean kene cari orang last menet...mase tu 3 hari lagi ke pertandingan..

SO dean pikir nk ajak la bebudak natrium ke,Oxygen ke..kelas kemahiran Teknikal yang "pandai" sikit la...sebab kadang2 problem gak amek budak2 kelas Last.. so Dean try la ajak bebudak Magnesium,Neon dan lain2.. dan reaksi yang diperolehi..
*Weyh takpayah la masuk Choral Speaking..cam bapuk la kau* WTF???
How dare they said that..pernah makan bulu kaki???
Tapi, ade gak beberapa orang yng menerima tawaran tu..so kita wat practise sepantas kilat dengan bantuan budak Berillium, Lithium dan Silikon.. They done it quite well..

TAPI


apa bley buat? masa dah suntuk..kitorang tk regret pon dan tak rasa "kemaluan" pun masa kat atas pentas tadi..kita tahu..kalu kerje LAST menet memang dapat pun nombor LAST la..ahaha..
Dan kitaworang enjoy tadi... tkde sedey2.. cume mase dorang umumkan pemenang..kitorang berkumpul dan memberikan cadangan berikut (cadangan berikut adalah apa yang mahu dilakukan terhadap dewan sekolah yang dipenuhi dengan pemenangn)
Hehhehehehehe...cool an? hahahahaha...

LoL...but WAIT...next year..aku yakin kitorang ley menang..number 1 for sure..

To mai: Sory la kuar team New Direction sebab nk uat team sendiri..ia merupakan idea spontan dari budak2 nitrogen yang tidak mau berada di bawah pimpinan Simon..tapi last2 got backstabbed :(...

OWEYH! aku lupe...haaa...

Farid sakai gile dowh mase balik...aku tak tau ape citer mamat tu..dia tolak2 aku suruh duduk tepi Alya..i tot *WTF*...no not like i hate her but...

tak elok la...


Entah2 Farid minat kat Alya kot???

Jeng jeng jeng!!

No comments: