Pages

15.3.11

Love love love

Ini akan berbunyi teramat lah akward sangat..tetapi aku selalu "touching" kalau tngok citer2 Disney yang ending nye..perghh tersangat la men"touching"kan hati.. well aku rasa macam nak jadi watak lelaki dalam filem tu je..LOL.. bayangkanlah...dengan lagu yang romantiknya tu,dengan kartun awek yng sngat mantop tu (walau kartun,nasi lemak tetap nak 50sen hehe)..
Perghh memang kalah la citer titanic... Aku slalu cm nak nangis je bile ending yng kluar2 nama pengarah tu.. sob sob.. *Okay aku tau aku bunyik macam pelik-gay-bapuk-punya-budak tetapi semua lelaki yang single akan merasa bende yng sama..cume dorang tak cukup berani untuk mengakuinya,,berdasarkan pengalaman aku...ada kawan aku lelaki yang sampai nangis2 tngok crush dia jalan ngan lelaki lain..cume lelaki ni dia nak nampak tough so bende ni jarang di expose kan..tapi kalau kat skolah lama aku dulu aku ni cam Dr Fadilah Kamisah a.k.a Doktor Cinta lah..
contohnya pesakit aku yang nama nya **** ni..

Din: Ape yang sedeyh sangat ni nyah.. story la sket kat aku..
pesakit: ntah..aku takde pape pon..biasa je..
Din: Nyah kau tak payah tipu la nyah..aku tau kau ada masalah..citer je kat aku,selama ni pon ko cerita kat aku jugak kan? biasanya sampai dah ubah relationship status kt Fesbuk ni mesti putus cinta ni kan nyah?

*PANG*

Pesakit:ko boleh tak berhenti buat cam bapok tu!!
Din:okey2 ape kes ni..citer kat aku..
pesakit: Aku tak tau lah...girpewrean aku ni mintak putus ngn aku..sebab dia kata aku kapel ngan dialah sebab markah periksa aku menurun
Din: NYAH!! eh sori,tersalah..weyh ape pulak dia boleh cakap camtu! Ape dia tak tau ke markah periksa ko memang teruk sejak ko lahir lagi??? (ayat nak kenekan sambil bersimpati)
pesakit: Tu la pasal (BAPAK AH,dia setuju!! hahaha)
Din: bohonglah awek yang buat camni..biasanya..bukan sebab markah..Perempuan takkan mintak putus kalau pasal hal2 kecik camni..setakat pasal markah periksa,bukan ganggu hidup dorang pon..biasanya dia dah syok kat lelaki lain..so dia guna alasan bodoh camtu untuk putuskan hubungan dengan kau..Bro! muka kau dah ensem! kau cari je yang lain! Kau tau tak ade member aku minat kat kau?? dah lama dia minat kat kau kau je tak layan dia,aku rasa dia mesti minat dan setia pada kau..
pesakit: tak tau la din,aku cam berat nk tinggalkan awek aku ni..erm sape orang tu?
Din: aku?
pesakit: seriouslah beruk!!
din: okla2...baru nk jadi gay jap dah kene marah..well kalau aku jadi kau..aku antor je lagu cee lo green..bukan sebab perkataan FAK U tu..tapi sebab lirik dia tu..memang kene dengan situasi..
hayati la....

Tapi pesakit ni degil tahap gaban sayang lagi awek dia yang minat kat jejaka lain tu..ape la mamat mengejar cinta yang diibarat kan macam mengejar Husain Bolt... takkan dapat untuk kejor..mustahil..

Well balek kepada topik kita tadi..iaitu citer romantik Disney..nah aku bagi gambar untuk korang hayati..


Kepada lelaki2..jangan guna gambar ni atas tujuan pelik2... aku jumpa kau aku tumbok sampai pecah gegendang telinga..

3 comments:

Alya Nabihah Amrina said...

snow white, aladdin, sleeping beauty, beauty and the beast kot, tarzan, tak-tau, the little mermaid, lion king, hercules, the-what-and-the-what, pocahontas, mulan. ape nama crite yg anjing tu ek?

Saifuddin Saiful Bahri said...

yang anjing tu

101 dalmation

Alya Nabihah Amrina said...

yeke?