Pages

13.3.11

Birthday!!

Tajuk macam gempak.. >:D

no no no bukan birthday aku la... Saja je bagi tajuk tu..U know why?
Because.... entah tetibe aku terpikir nak buat birthday party..untuk birthday aku nanti

tapi maybe idea ni tak bagus sebab aku lelaki..dan lelaki tak sambut birthday smpai panggil badut semua..

SO

aku telah mengambil inisiatif (cam perdana menteri plak) tersendiri bagi mengelak masalah ini
first,
  • Aku gantikan Cake, dengan PIZZA!!!
  • Aku buat party ni,bukan macam biasa2 yang nyanyi happy birthday to you pastu tiup lilin dan makan pastu balik...
  • Aku buat gempak sikit..so planning aku untuk acara ini adalah seperti berikut..

Eh jap...nak buat malam or pagi or petang or tengahari or tengah malam eh?

Okay andaikata aku buat pukul 3pm.. so 3pm akan ada acara yang sangat menarik iaitu menunggu tetamu semua datang (priority given to ma best nigga).. 3.30pm dah tak tunggu dah,akan set beberapa bodyguard luar pagar untuk tembak penceroboh TERMASUK guest yang datang lambat...Tak payah la,kejam pulak rasa..okey kensel kensel..3.30 acara bermula..Okey skang masa au terima hadiah la..ehehehe... erm bukan nak membatak,tetapi kebiasaannya orang akan bertanya "dia suka ape ek?" "nak belikan apa ni" so aku beritahu awal2 untuk kesenangan korang jugak..

  • Baju, graphic tee kat brands outlet atau factory outlet...nah aku tak kesah pon kedai mana punya baju..tapi asalkan ada graphic yang klakor...Aku pun suka gak kalau ada yang belikan hoodie or jacket yang macam johan & zizan pakai dalam raja lawak...
  • Barangan eletronik diterima..tak kesah la MP3 player ke..radio kee
  • Poster beatles,elvis, atau yang berkait rapat dengan era 70,80 an diterima
  • Please dont buy me books or novels..not that i hate em..its just that, those thing boleh beli sendiri sebab company BAPAK aku ada buat "claim" kalu beli buku..so macam aku beli buku free je la..so kalau korang belikan bende yang aku boleh dapat free..aku macam bengang jugak ngan korang..
  • Anything related to mens wear... from cap to baju to seluar to kasut..PLEASE PLEASE PLEASE jangan belikan innerwear atau underwear...aku tak mau pakaian dalam aku disentuh korang.. lol...

Sebenarnya..kalau korang rasa tk tau nak belikan apa pun.. korang boleh bagi aku sebuah kad ucapan berukuran A4 (macam surat cinta la hehehe) berisi ucapan korang kepada aku,berserta gambar korang.. ataupun gambar korang bergambar dengan aku (jika ada)..sebab aku rasa bende ni lagi akan aku ingat sampai bila2...AND PLEASE sertakan gambar korang kalu nak buat demikian..sebab tengok tulisan korang je tapi muka tak tengok...takley la nak touching2 baca surat tu...tak feel la hehehehe..

Tolong jangan belikan alatulis,buku latihan atau bende2 yang membantu aku dalam persekolahan..LoL kalau setakat set geometri baik aku beli kat kedai je...

Kalau nak bagi duit pon okey aku terima LOL...tapi dah alang2 bagi duit je..bagi la duit hijau atau duit merah...hehehe..

Dan balik kepada topik kita tadi..iaitu parti politik..i mean parti harijadi..

Setting bagi lagu majlis tu nanti adalah seperti berikut

-Club cant even handle me right now-david guetta

-the time-black eyed peas-

-i gotta feeling-black eyed peas-

dan banyak2 lagi lagu yang berunsur "happy time"...atau lebih dikenali dalam dunia setan sebagai lagu clubbing..lol...

Pakaian taknak terlalu executive..tak mau juga baju batik macam nak pegi majlis kawin..And absolutely NO to baju kemeja..Only t shirts are acceptable.. :)...But thats the rule for boys..girls sukati korang la nak pakai ape..sebaiknye jubah la tutup aurat lol..

And maybe.. aku akan melamar si "dia" waktu itu..hehehe..well bukan melamar nak kawin..melamar nak jadi Gerlpewrean je...

Ehehehe tibe2 aku blushin tak tentu pasal..keay ah..Bye all!! harap2 menjadi la birthday bash ni

And BTW im addicted to this sentence i got from Facebook

"Shake your bon bon bon shake your bon bon