Pages

15.12.10

Update

Hurgh...thank god for technology..

Hari ni BARU dapat line internet..baru le bley update..
Aku dapat kerja baru auw!! Gaji Rm 50 sebulan..nk tau keje ape? jeng jeng jeng

JAGA ADIK

yay...


senang je keje..tpi ade mase susah..susah gile..untuk dapat duit tu,,die duduk ngan aku setiap mase..mungkin aku ngan adek kecik aku ni ade bond connection yang susah putus..

Guess what?

Die baring kat celah kang kang aku skarang.. :I


tadi aku berdirikan die sebab nak tngkap gambar bersama guna webcam..jahanam pulak webcam ni..adoi..

Ape nk update lgi? oh ye..rumah baru..

Rumah baru ku yang sangat gempak ni memang..Gempak..
Tema bilik aku disco
Maknenye bilik aku ade disco ball,disco lighting, dancefloor,speaker,poster dan disco laser..

Imagine it!

bye

2 comments:

NuFar said...

pndah tk bgtau sy pown!

Aquarius boy said...

oit! ble pindh!
xhabak mai pown kt cheq!
pindh mnewr?