Pages

5.1.10

SKoooool

Wow harini besh gile kat skolah...
Impian aku tercapai,nak dapat skolah macam skolah kt USA tu...
SMK kerteh...korng jngan pndang rendah..nmpak je biase...
okey kalu dah middle school ni mesti a dah ade type2 plajar an??
erm k arh, macam Ridwan tu,die ngan Daniel Nadzif same type..dorang cam Teachers Pet....cume cikgu je yang tak Pet kan dorang lagi...
Ade sorang lagi girl ni..die jiran umah aku..dok btol2 bertentangan ngan umah aku...
name die Adriana Annur ( first i tot anu hahaha)....
Erm....
Tak banyak ah sal dak nie..die jenis tak ckap langsung...
Die tk bisu pun..korang mesti nk tahu ape citer disebalik kebisuan die tu kn???
sebenarnye die ni,kat umah cakap omputih...
mmang slalu dengor die cakap omputih ngan mak die..
so ape yng die tahu lam bahase melayu adelah perkataan simple macam nama saya Adriana Annur,Saya tak faham apa awak cakap,dan lain2 la ayat yng simple2...
mesti korang tak caaye kan??
kalu korang tak caye sudah,tapi yang aku tahu mmang aku baek ngan mak die..
die pun jiran aku... so memang aku tahu...
tpi die pun bukan my type arh..
aku suke yang cakap banyak...
hahahaahaha....
Dean! ur quest to find the dream girl continue!!
tpi Dean kene fokus PMR...
ingat awek jer...
ape ah dean nie...Playboy tol...
APe bengong sangat aku nie?? cakap ngan diri sendiri...
HA lagi satu Ikhwan..woo die tu kire playboy gak uu...
Aku tk tahu le ape yng pompuan nmpak kat die tpi aku rase kawan2 yang aku dapat ni memang besh2 la..
Erm..oh title untuk aku?? Class Clown pun aku dah syukur...

hheehehehehe...

daaa u guys!!

No comments: