Pages

5.1.10

Dream girl..

Mesti korang tertanye2 ape jenis perempuan yang aku bnar2 suke kn??

erm k..

1.HAIR TYPE
Blonde atau hitam.Rambut mesti panjang..

2.FACE TYPE
Erm..muke yang seksi dan menawan..bibir mesti gebu2 gitu..hehehe..

3.PHYSICAL
ERm kene lah menutup aurat...tudung tu kene la kemas sket..tk suke tudung yang sarung terus cam tudung skolah tu..

4.CRITERIA
Banyak cakap..cakap tk henti henti.. cume mase tngok tv jangan cakap langsung..mau kene pnampar jepun ngan aku..aku tk suke tngok tv diganggu..erm..lepas tu happy go lucky..tk malu2 ceria dan manja..ha manje ni memang suke..macam budak kecik tu..makan pun nk kene di belanje,sumer tu lah...

5.WHAT SHE THINKS BOUT ME?
ha suke yng die suke kat kite..die sayang gile kat kite..yng akan nangis kalau ditinggalkan..yang ,memang setia..sentiasa ingat kat kite..dan yang paling pnting,sayang kite macam top 5 orang yang die paling sayang..

6.WHAT I THINK BOUT MYSELF
erm im not that perfect la..and i think takkan kot boleh dapat macam tu...yer la..Dean bkan nyer hensem sangat..prangai dean pun truk..kalau dalt girl macam tu memang mustahil kot...

7.DO I THINK I' WILL GET WHAT I WANT?
Brangan je lah..tkkan nyer nk dapat mustahil cengitu..

tu la pasal aku couple ngan camera SLR ngan Laptop je..dorang ade criteria yang aku nk..kamera SLR die nyer lens tu ibarat bibir..kan gebu..KAMERA SLR ngan laptop WArne Hitam..Pstu dorang tutup aurat gk..pakai beg laptop ngan beg kmera..heheheh pastu dorang setia dan ikut kemana2 aku gi........

No comments: