Pages

25.11.09

Jalan Jalan Cari Makan

Melantak adelah bahase kasar bgi topik kite hari ni..ya aku memang suke melantak..orang johor kate mencekik...cekik?hahaha..tak kesah ar..tapi dah jdi tabiat gua untuk makan kat kedai setiap hari..sebab dah jadi habit,lagipun gua tak suker makan kat umah...kalu kat umah mesti korang tngok aku ni cam tk suke makan je..tpi kalau korang ikut aq gi jalan jalan...memang kmbung ah korang.. ini mase nak g balek Johor..singgah brekpes kat restoren ZAMAN..sedap oo...dekat TUDM Kuantan tu...sedap beb...kalu aku cakap mesti korang tak caye..yang kat gambar atas ni aku yang makan sumer..mama papa ngan my bro nyer makanan sumer dah angkut..gua tetap membedal sampai ke akhir kembungnya perut...hahaha..

Korang mesti ade yang kenal cozin aku Fatehah..ataupun ade yang kenal Aliff..tpi korang tak kenal sorang ni..ini cozin paling rapat aku..die je la yang sanggup ikut aku jalan jalan...tengok,aku prder 8 keping garlic bread..die pun mengah nak makan..hahaha..die belanje..ape lagi,order le..


ha..sblom g kedai garlic bread tu (harvest bakery)...aku ngan Arepick gi bedal maggie kari lu kat kedai leman (Sulaiman Restaurant)..hem...die rebus gile gile sampai maggie yang dikenali kerinting tu pun dah jadi lurus..





Ha...lepak kat giant plak..minum ais blended anggur...perrhh sedap giler gaban..lebih sedap dari yng dibuat Cik Nana Chaiyok n da gang...hehehe jangan mare...




No comments: