Pages

13.2.10

Seedey Keceiwak Dan Tergores..

Pesal tak dapat asrama erk???? pelik ah..aku bukan nyer teruk sangat...dari standard 1 - 5 nombor 1-2 jek kat kelas..cume darjah enam je trsilap langkah sket..erm aku selalu termenung memikirkan ape salah aku, tapi tkpe..maybe Allah yang maha kuasa nak bagi rezeki yang lebih baik untuk ku..aku redha dengan keadaan ku sekarang..

Bagi yang mengatakan aku ni orang semua gi asrama aku sorang je SEMEKER..jube korang renung-renung kan..dorang pergi pun SMC jek..skolah tu 3a 2 b pon leh dapat..macam aku ni,5a,mak lagam pun leyh apply..so tkyah la nak mengores hatiku lagi...

Aku juga turut berasa bangga terhadap diriku sendir,aku mendapat 5A tampa bantuan tuisyen,kertas soalan tahun tahun lepas,dan macam macam lagi bentuk bantuan pelajaran..semuanya aku buat atas usahaku sendiri

mrsm nih aku tak kesah...MARA ditubuhkan untuk membantu orang2 berpendapatan rendah..so kalu aku dapat MRSM aku rase bersalah lak sebab amek tmpat orang yang lebih memerlukan....


SBP..takleyh nak buat ape..memang aku tak mampu nak dapatkan...

Takpe...berserah saje pade yang Maha Esa,dielah penentu segala....

No comments: