Pages

22.1.09

kHAmiS Mis Kis,...KisMIs...




Ya halu,macam yang dijanjikan,ini lah muka sebenar ku.kikiki...tak besh la harini.dapat nombor 3.5A tapi nombor tiga uat aper..Korang rase kan...Apa yang orang kata hensem sangat muka aku ni?cee aku tanya jawab ngan jujur.Aku benci orang yang suka cakap aku perasan lah,apa lah.kalau korang komen aku terima,tapi jangan lah cakap aku perasan,cakap la aku ni rambut tak stailo ke,ape ke.k?Hmm arini takde pape bende penting nak tulis.Senang citer hari ni untuk korang layan muka aku tu jer.Oh anyway,aku dah setel problem kak ana masa yang aku kata dia ada problem semalam.Rupanya dia sedih sebab pak sedara dia ninggal.inallilllah..al fatihah..ok lah,chiaow dulu,bye bye!!!Arigato!!Eh luper..aku ni masuk tv tau haritu.Astro Ceria Berani Jadi Bos.Tapi tak menang,final ajer..kalau korang pernah nampak korang britahu aku.Hp aku 0139418418.Tapi aku ingat nak tukar Digi.Kalau aku tukar aku inform kat kowang k?Bye.

No comments: